Förebild i min byggnadsprocess

Jag har vart lite si och så med min träning på sistone. Lite lat över lga känns det som men jag försöker då istället att hålla mig till nyttigare kost och färre godsaker.
Mycket ägg, makrill i tomatsås, kokta morötter, kyckling, lax och kvarg. Även proteinpulvershakes till frukost. Provade även chiapudding för första gången i mitt liv häromdagen. Lite läbbig konsistens men det smakade ändå okej. Tydligen väldigt nyttigt, så jag ska försöka äta det till frukost nu tillsammans med ett kokt ägg. Står mig rätt länge på ägg och det är bra. Åt havregrynsgröt ett tag men blev hungrig inom två timmar igen.

Jag vill ju blir mer fit/bygga lite mer och tänkte se om jag fixar att göra detta på egen hand och träning. Jag VILL, så det ska nog gå!
Ska ge det 3 månader och se om jag ser någon skillnad.
Så här kommer förebilden… I april kommer efterbilden.
Antingen mer muskulös eller med mer cheesburgare i kroppen haha (min stora last).
Januari 2016 068

Puss o kram

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>